12 Mayıs 2013 Pazar

evim evim evim (3) (aka the end)

Tekrar mirabalar!

pek bi akademik 'formations and constructions of Europe' ders notlarimdan sonra biraz da başka konularda yazayım dedim.

Öncelikle yanda gözüken (bana göre hüzünlü) fotoğrafı açıklayayım. Kendisi otelimizin yerle bir edilmesinden sonra dikilien (çirkin!) otelin girişi açısından çekilen bir fotosu. Babamın ısrarla götürmek istememesinin altında doğru bir sebep varmış ama insanoğlu işte merakına yenik düşüyor zaman zaman :(

bu yeni otelin arkasından arabayla geçerken daha da acı bir manzarayla karşılaştım : içinde büyüdüğüm ev yok olmuş yerine havuz için kazı yapılmıştı. Yani tüm çocukluğum o klorlu havuz suyunun içinde boğulmuştu. yok olmuştu.

İnsanlara ölürken beyinlerinin kimyasal bir reaksiyon olarak sunduğu 'hayatın film şeridi gibi gözlerin önünden geçişi'ni yaşamış oldum bende. biraz daha küçük bir boyutta.

Hayatı boyunca hiç taşınmamış ve yılın 12 ayını aynı yerde geçirmiş bendeniz olarak ne kadar çok anı biriktirmiş olduğumu tahmin edersin blogcuum. gene kendime bir 'fight club' eleştirisi yapıp 'the things you own start owning you' demek istiyorum ama sanırım başarılı olamayacağım bu sefer.

Tabi ki o kadar yıldan baki kalan yüzlerce dostluk hala sürmekte. belki fon değişecek ve biz gene aynı sohbetleri yapacağız o 'müşterilerimiz'le.. kim bilir..

Sonuçta en başta hayatımı manavgat'tan istanbul'a taşımak isteyen bendim. dönüp baktığımda her şeyi bıraktığım gibi bulmak sadece bencilliğimin göstergesi olacaktı..
Bu arada bencillik demişken, sanırım bu huyumu yendim zamanla. hayatıma dokunup geçmiş olan insanların başarılarına ve mutluluklarına seviniyorum ve daha çok empati yapabiliyorum. sanırım bu geçen yıllar beni olgunlaştırdı. Özellikle son bir kaç ayda. araba kullanmak ve eve taşınmak üzere olmak, onların getirdiği yükler ve sorumluluklar... birer birer hissetmeye başlıyorum.

Cuma günü katıldığım bir enerji konferansı da (umarım) hayatımın 5 sene alacağı şeklin bir fragmanı gibiydi. Umarım bencilliğimden sonra maymun iştahlılığımı da bırakıp bir konuda uzmanlaşabilirim artık. Enerji konusu derya deniz hakkaten. Analitik analiz yeteneğimi geliştirmeden de olacak bir alan değil maalesef. Gelecek dönem için enerji master'ının karaköydeki derslerine gitmek dışında, bilgeadam da çeşitli bilgisayar programları kurslarına ve japoncaya da gitmek istiyorum. Tabi bir de ukulele kursu. demin maymun iştahlılık mı demişti birisi *-*




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder