27 Mart 2010 Cumartesi

hoşgeldimmm

Kendime merhaba,
neden böyle dedim, şimdilik bir kaç blog oluşturduktan sonra insanları haberdar etmeyi planlıyorum :] daha hayatımızda feysbuk yokken msn space kullanırken blog kullanıyordum ama sonra bırakmıştım. Bu blog biraz daha derslerimde gördüklerim onlar hakkındaki düşüncelerim, gelecek planlarım kafa karışıklıklarım, düşünce ve bazende duygularımdan oluşacak diye planladım kafamda ama bazen gayet plansız olabildiğim için o günkü ruh halime göre burayı itiraf.com a da çevirme olasılığım yüksek ;]
şimdi sanırım başlarken yapmam gereken bir şey var Oye ve sekoyasivo'nun anlamlarını açıklamak.
feysbuktaki adımın da Oye Özer olması ve ayrıca annemin alman olması benimle ilk tanışanların kafasını baya karıştırıyor, acaba adı Oye miydi ben mi Oya anladım diye =]
işin aslı şu ki evet adım Oya (ki bunun da komik bir hikayesi var bir zaman yazarım) annemin bu ismi seçme sebeplerinden biri kolay söyleniyor olması (annemin hala Pınarı Pinar diye telaffuz ettiği düşünülürse hak verilecektir bana) yalnız şöyle bir durum var almancada oya o ja diye yazılıp (ja=evet ç.n. ) ah ne güzel aman iyiki başımıza gelmiş denilen durumları özetlemek için kullanılır. bunun tam tersi olan ünlemlerde ise (i.e. of ya bu nasıl olsun kahretsin, nasıl başımıza gelir bu...) için OYE kullanılır, ben aa bakın bir harf bile neleri değiştiriyor diye anlatma gafletinde bulundum bir ortamda, tabi yapılan ilk yorum "aaa lan oye diyek sana o zaman bundan sonra muzuhahahah" oldu ve bu ortamdan diğer yerlere yayıldı ve o gün bugündür oye diye kaldı, laf aramızda seviyorum Oye olmayı =P
sekoyasivoyu açıklayamayı erteleyeceğim sanırım, bugünlük yeter bu kadar bütün malzemeyi harcamayayım bugünden =P
kadıköy ve taksimdeyiz bu akşam umarım güzel zaman geçiririz, ki öyle olacaktır beraber olacağım insanlar güzel çünkü ^_^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder