1 Nisan 2010 Perşembe

withdrawing or not withdrawing that is the question


Gene bir sayısal ders ve gene bu konuda yeteneksizliği ortaya koyan bir sınav ve benim genede sonucunu bildiğim halde bu işe girişmem...
şimdi de düşünüyorum kara kara gerçekten Meltem Hocanın dediği doğru mu, micro almamış olursam beni mastera kabul etmezler mi? Ne yapsam ne etsem? Aslında probability aldım ve ortalamamı yeterince düşürdüm o yüzden belki o dersim var diye illa bunu istemezler?
of neyse yeter bu kadar ders muhabbetti, bu aralar aklımı çok kurcalıyorda yazma ihtiyacı hissettim..
son 3 hafta ve sonra artık sonunda bahar tatili!önce Alicanla beraber İzmir'e gidip artık o bir türlü yaptıramadığım dövmeyi yaptırıp oradaki arkadaşlarımı görüp, uçakla Antalya'ya döneceğim. Yuppiii!!! Sevgili ebeveynlerimin bütün itirazlarına rağmen de yüzeceğim deniz/havuzda hehe =]
Bu yazımda da sekoyaşivo'yu açıklayayıp karşılaştırmalı hukuk dersimin sınavına bakmam gerekiyor =/ sekoyaşivo aslında oya kelimesini ortak eleman olarak kullanan iki kelimeden oluşuyor; Sekoya ve Oyaşivo, ilki dünyanın en eski canları, yüzlerce yıllık ağaçlar. Oyaşivo ise bir çeşit okyanus akıntısı (Ekvator yönünden gelen Gulf – Stream, Brezilya, Kuroşivo ve Alaska gibi akıntılar sıcaklığı yükseltir. Buna karşılık, kutup yönünden gelen Labrador, Kanarya, Oyaşivo, Benguela ve Kaliforniya gibi akıntılar sıcaklığı düşürür.) bende bu ikisini birleştirdim birazda kişiliğimi yansıttığı için.. bu konuya başka bir yazımda geçececeğim,
hadi beni özleyin anacımm byeee

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder