2 Nisan 2010 Cuma

cuma akşamı odamdan sesleniyorum


Evet uzun zamandan sonra ilk kez cuma odamdayım, ilginç bir durum cidden =]
Garip bir sınavdan çıktım bugün bu dönem aldığım LAW 312 karşılaştırmlı Amerikan ve Türk hukuku dersi kendisi. Sorulardan biri şöyleydi; Bolognia Universitesinin modern hukuka ne gibi bir katkısı olmuştur? Benim bütün gereksiz şeyleri aklında tutan hafızam tabiki, bunun kurulan ilk üniversite olduğunu hocalarının öğrenciler tarafından fire&hire edildiğini (süper bir sistem diye düşünmedim değil) falan hatırladım ama "to the point"e gelemedim sanırım bir türlü, neyse hoca belki mükemmel gereksiz bilgi hafızamı takdir eder de 2 puan attırıverir =P
babam bugün yavrulayan köpeğimizin 2 yavrusunu gösterdi kurban olduğumun teknoloji harikası kameralı görüntü sayesinde =) çok minikler ve çok şirinler gidince bol bol mıncıklayacağım kendilerini=) portakallar çiçek açtı mis gibi kokuyor sümbüller mor mor açtılar diyerekten Antalya & hotel iştahımı iyice kabarttı babam şu vize dönemimde burada saygılarımı iletiyorum kendisine.
Neyse gidince hasta olma pahasına gidip kendimi Akdeniz'in serin(!) sularına bırakacağım o olacak!
Şuan makale için bir şeyler okumam ve araştırmam gerek umarım başaracağım gece bitmeden, konumda baya ilginç; AB federal bir devlete dönüşecek mi? bir sürü makale buldum hatta ILL kullanarak ODTÜ'den bile kitap getirttim umarım güzel bir şeyler ortaya çıkarabilirim..
Pazar günü BGD'nin yardım konserinde bende sahneye çıkacağım bir köpekle (diğer 8 kişiyle beraber) heyecanlandım şimdiden =]
neyse bu yazımı güzel bir Antalya resmi koyarak sonlandırıyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder