16 Nisan 2010 Cuma

tatillll

Evet belkide kapitalist dünyanın daha verimli çalışmamız için çıkardığı bir şey bu tatil olayı ama yinede saf bir şekilde düşünüp biraz olsun sorumluluklarımdan uzaklaşıp kafa dinleyeceğim(umarım) zaman dilimi olarak görmek istiyorum ben tatili =)
daha öncede belirttiğim gibi yarın gece İzmir yolculusuyum Alican'cıkla beraber sonunda döömeme kavuşacağım =))) sonrada anneme , babama , oğluma, köpeklerime, havuza, denize... of tamam daha fazla ağız sulandırmayacağım =P
Bu sefer biraz daha farklı bir ruh hali içinde terkediyorum Sabancı'yı, sona yaklaşmanın hem sevinci hem burukluğu, uzun zamandır varlığına alıştığım bir şeyin yokluğuna alışma süreci, kendimle ilgili değiştirmek istediklerimi düşünüp uygulama, dönünce beni bekleyen sorumluluklarımı planlama, soc 313 sınavına hazırlanma vs vs.
Umarım güzel bir 9 gün olur benim için. Bu akşam canım kardeşim Alican'ın doğum gününü kutlayacağız Taksim'de biraz içip biraz dansedip dağıtmak istiyorum, içimde patlamaya hazır bir enerji var hissediyorum her ne kadar dün gece doğru düzgün uyuyamasamda ... bugün kendimi öldüresiye yorup rahat bir uyku çekmek istiyorum.
Bugün hukuk dersimde Ezgisu ve Seda ile sunumumuzu yaptık, Avrupa İnsan Hakları Mahkemesine intikal eden bir dava hakkında gayet başarılıydık bence umarım notumuza da yansır ; )
Yurtdışında NGO'larda staj yapmak için başvurdum, üç ülke var; Almanya, İzlanda ve İtalya. Umarım seçilebilirim herhangi birine (İzlanda pek tercihim değil ama) kabul edilirim. Kontenjanları baya kısıtlı ama bakalım...
neyse bugünlük bu kadar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder