12 Nisan 2010 Pazartesi

me gusta aprender espanol


evet ispanyolca sınavım vardı bugün.
hayatımda ilk kez kopya hazırlayarak girdim dün çalışırken bir cümlenin sonuna geldiğimde başını unuttuğum için artık dedim başka yolu yok. Benim bu kopya çekememe hikayem ortaokul yıllarıma kadar uzanıyor. Fen dersindeydik önümde oturan arkadaşımdan kopya istedim, ondan hoşlanan ama karşılık alamayan arka çaprazımdaki xy kromozomlu "Hocam Oya'lar kopya çekiyor" demesin mi!! Ulan benimde şansıma dememe kalmadı hoca yanımızda bitti, tabi benden böyle bir eylem beklemediğinden "Oya doğru mu bu?" dedi, sadece başımı hayır anlamında sallayabildim, kopyayı da kağıda yazan arkadaşım içine sakladı böylece yakalanmadık ama kopyayı da çekememiş oldum,
diğer bir maceram da trafik dersinde oldu. Aynı gün hem trafik hem kimyadan sınavım olduğundan tabiki tradiğe çalışamadım ama hocamız baya rahat bir insandı o yüzden çoğu kişi kitabı yazılı kağıdının üstüne koyup başladı kopya çekmeye ben ise utandım ve parmak uçlarıma basarak (o zamandan gözümün bozulacağı belliydi dizimdeki kitabı bile doğru düzgün göremiyordum) kitabı dizime koydum. Ancak bacak kaslarım bir süre sonra bu işkenceye dayanamayıp çözüldüler ve kitap "PAAAT" diye yere düştü, tabi bütün sınıf (hoca da dahil olmak üzere) gülme krizine girdi, tabi benimde yüzüm kırmızının çeşitli tonlarına büründü =]
ama bugünkü profesyonelliğim gerçekten 40 yıllık kopyacılara taş çıkarır, kendimi aştım resmen, hiç çekinmeden çıkardığım hazırladığım kağıdı koydum kağıdın üstüne ve çektim de çektim, çok da buena oldu =P
bitirmeliyim İstanbul Devlet Tiyatrosu'nun Profesyonel oyununa gideceğim birazdan.
*facebook'umu kapattım çok değişik bir duygu, ama memnunum hayatımdan sıkılmışım çok zaman harcıyordum zaten iyi vesile oldu...
şu aşağıdaki link baya güzel özetlemiş günümüzün tüketim toplumunu beğendim paylaşayım dedim:
http://www.storyofstuff.com/
hadi kalın sağlıcakla..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder