3 Nisan 2010 Cumartesi

yine yeni yeniden!


her şey dün masum bir hapşırık (hapşuruk :S ) ile başladı ama bu sadece bir başlangıçtı! Akşamın ilerleyen saatlerinde başağrısı burnumun bir tarafından nefes alamama ve boğaz gıcıklanması eklendi bunlara..ve ben gene hasta oldum!!!! Tam da konser arifesinde, neyse bugün tepyas'ımın üstüne (tepsi-yastık) koydum laptuşu (laptop'ım) biraz makale taslağı yazdım, yattım, makale okudum ayvalı-ıhlamur (favorimdir kendisi) + bal içtim. aaa en önemli şeyi unuttum!!!Merveş'imle bir kahvaltı hazırlamışız ki dillere destan!! Sucuklu yumurta ve kıvamının çok zor tutturulduğu iddia edilen Krep yaptık (krep'e nutella sürmeyi ihmal etmedik tabe;] ) gayette güzel oldu ellerimize sağlık valla... içimdeki cevher ortaya çıktı resmen şu ete gelen %10 ve sabancıya yansıtılan %20 zam ile, çok da eğleniyoruz yaparken hemde tecrübe oluyor.
neyse bugünlük bu kadar gözlerim yanıyor =/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder