5 Nisan 2010 Pazartesi

"yaşanmış" bir gün

Evet pazar öyle bir gündü, yaşadım o günü.
Hayatımın gidişhatında ya mesleğim ya da yaşamımın önemli bir parçası olacak sosyal sorumluluk projeleri buna eminim! BGD(Barınak Gönüllüleri Derneği) gerçekten de TR'nin en iyi çalışan hayvan hakları örgütü bunu işin içinde bulununca çok daha iyi farkediyorum. Dün Volkan Konak konseri düzenlendi sokak hayvanları için. Belediye ile anlaşması bittiği için ambulans çalışmıyor ayın başından beri ve en azından alınan hayvanların tedavi masrafı için para gerekiyor ve bu konser belki de ona yaradı. Her ne kadar salonun 3/5i dolu olsada...
Barınaklardan 9 tane köpek alındı sahiplendirilmek üzere. Yuva Arıyorum tişörtleri giyip sahneye çıktık, Doğa Rutkay sunucuydu ve acayip tatlı bir hatun, bana da mikrofon uzattı getirdiğim köpeğin durumunu sordu falan. Acayip sıcak bir insan helal olsun kadına, Şahanla çıktığı zamanlarda bağış yaptırmış sevgilisine hemde baya iyi bir miktarda ;]
Konseri izledim biraz ve güzeldi cidden, mükemmel bir sesi var Volkan Konak'ın.
Onun dışında gene günlük rutinime döndüm, sınavım var bu hafta Avrupa Siyasetinden, Sabriş'ciğimin sınavı. Umarım en iyi şekilde atlatırım referans alacağım insanlardan biri çünkü ^^
neyse dersime dönmeliyim.
duyarlı kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder