16 Temmuz 2010 Cuma

Doğum günü çocuğu(!) olmak...

merhabalar,
41 pare top atışı, boğazın ışıklarının OYAAAA şeklinde yanıp sönmesi, Devlet filarmoni orkestrasının benim şerefime vereceği konser öncesindeki kalan boş vaktimde biraz bişiler tıklattırayım (internet ortamında çiziktireyim olmuyor maalesef =P ) dedim ve başlıyorum.
Bilenler bilir ben sakarlığımla ün salmış bir homo sapiensim, hatta belki kas gelişim evremin primitive aşamasında da olabilirim diye bir teorim var!O kadar umutsuz durum yani!
Evren de bana bu özelliğimi hatırlatmak istercesine sakarlık/şansızlık sinsilesini üstüme salmak için doğum günüm ve ondan önceki 3-4 gün öncesini seçiyor! bir kaç örnek vermek gerekirse;
*yıl 2007 tarih 16 temmuz, bir grup arkadaşımla beraber adını vermek istemediğim bir su parkına gittik ki bunu aylar öncesinden planlamıştım! Bir iki kaydıktan sonra arkadaşım Ali CAn'ın gazıyla kamikaze adında normal bir insanı sakatlayıp beni öldürebilecek bir su kayağına çıktım, "aman ne olacak yeaaa" ifadesini yüzüme yerleştirmiş biraz sonra başıma geleceklerden habersiz bekliyordum 30 m. yukarda. eğim neredeyse 90 derece ve insanların çok hızlanıp boru bitişinde dışarıya fırlamalarını ve yakındaki barın çatısına tünemelerini önlemek üzere son 2 metresini düz bir şekilde yapmışlar bu kamikaze adlı mereti. Ayrıca şu da önemli bir ayrıntı ki, ayakalar çarpraz kollar kafanın üstünde kenetlenmiş bir şekilde kaymam gerekiyor(du). Neyse kaydım güzel güzel ve son 2 m.nin düz olduğunu algılayamayıp ellerimi ve ayaklarımı çözdüm. Çözmemle yana doğru savrulup baş göz gibi bilimum organlarımı boruya çarpmam bir oldu! çıktım havuzdan ama bir gariplik olduğunu sezinledim, Ali Can'a ne oldu bana diye sorduğumda aldığım cevap dehşetengizdi, "Oya sakın hiç bir aynaya bakma sana buz bulmaya gidiyoruz" ne oldu yea dememe kalmadan koca bir buz kitlesini alnım/gözüme yapıştırmışlardı, tabi 20'lik dişini aldırmaktan dolayı tecrübe kazanmış olan ben, sürekli buzu tutmanın oradaki hücreleri öldüreceğini biliyordum ama gel gör ki şişlikte artmaya devam ediyordu ben buzu çektikçe. Neyse bir 10 dakika içinde tüm arkadaşlarım başıma toplanmış ben ise onları "gidin eğlenin"ler eşliğinde kovmaya çalışıyordum. Tabi sıkıldım ben öyle durmaktan, dolaşıp duruyordum ki raftingçi amca "noldu sana?" diye sormak gafletinde bulundu, bende gayet ciddi bir ses tonuyla (aslında bunun işe yarayacağından da şüphe ederek) "size dava açacağım bakın doğum günümde ne hale geldim?!!hede hödö" diye saydırdım adam çeneme dayanamayıp bedava rafting yapmama izin verdi, tabi bende arkamdaki oturağa o zaman daha tıp 1. sınıfta okuyan Ezgişimi oturttum "Oya daha be bişi bilmiyorum 1. sınıf yeni bitti valla bak" demesine aldırmadan =] neyse sapasağlam yaptık raftingimizi yapay dalgalar eşliğinde debelene debelene. Ama gözüm daha da şişmiş ve morarmıştı.
Gene adını vermek istemediğim bizim otelin anlaşması olduğu hastaneye gittim, ve göz dr.nun sadece 12.30-13.30 arası klinikte görev yaptığını öğrendim, korkunç gözümü göstermem de bir işe yaramadı bende kendi göz doktoruma gittim. Tabi önce küçük bir şok geçirdi kadın ve Oya çarptığında gözün açıkmış şoktan göz bebeğin sabitlenmiş ışığı algılamıyor ama geçer geçer morluklarda 3 hafta içinde tamamen gitmiş olur dedi!saolsun! ben de bari pansuman yapın da akşam Side'ye gideceğiz arkadaşlarla turistleri korkutmayayım dedim ama kabul etmedi pansuman yaparsam daha çok şişer hava alması gerekiyor dedi =(
tabi annem babamın daha hiç bir şeyden haberi yoktu, eve gidince onlarda kısa süreli bir şok atlattı, babam birinin bana yumruk attığı konusunda baya iddialıydı ama sonunda ikna edebildim =)
*yıl 2005, doğum günümden 4 gün önce motor kazası geçirdim ve tabi doğumgünümde de denize/havuza giremedim ama akşam Side'de eğlenmeye gittik şıpıdık terliklerimle (ayağımda yara içindeydi) club görevlilerinin garip/onaylamaz bakışlarına maruz kalsam da (bugün doğum günüm arkamdaki 20 kişi de benim için geldi demem yetti sanırım =P ) bkz yandaki resimde sol bacağım >
*yıl 2004 doğum gününden önceki gece Sertap Erener konserine gitmiştik ve Hatice'de bizde kaldı onu görüp kıskanan psikopat kedim bana saldırdı ve resmen tırmalamanın ötesinde delik deşik etti kolumu baya acılıydı.
*yıl 2003 doğum günü pastamı hemen yemenin heyecanıyla üstündeki maytapları hemen aldım ve tahmin edilebileceği üzere ellerim su topladı. Doğum günümün geri kalanını elim buz dolu bir fincan içinde geçirdim.
*yıl 200x tam tarihi hatırlamıyorum regl olmuştum ve üstünde güzel bir elbise vardı doğum günüm için aldığım. beni havuza attılar o halde pasta kestikten sonra ve elbisem klor ve asitten dolayı delik deşik ve beyaz lekeli oldu bir daha da giyemedim =(
ve burkulan ayak/kolları saymak istemiyorum önemsiz kaldığını sizde takdir edersiniz =]
Bu sene de temmuz ortasında şakır şakır yapmur yağmasıyla başladı ama şimdilik başka bişi yok =]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder