15 Temmuz 2010 Perşembe

İstanbul Enstanteneleri

Hiyaa,
neredeyse 15 gündür İst'dayım, iksv 17. uluslararası caz festivali kapsamında hosteslik yapıyorum ( daha doğrusu bir kez 7 temmuzdaki Chick Corea konserinde çalıştım, Metin Uca'dan adını bilmediğim ünlü bir çok manken gördüm ) bir çok insan yerini sordu tabi müziğin türü caz olunca dinleyen insanların "sınıfı" da yüksek oluyor azizim =) kibar kibar sosyetik insanlar, teşekkürler, lütfenler havada uçuşuyor bende zevkle yerlerine kadar iştirak ediyor, iyi seyir ve dinletiler diliyorum böyle mükemmel bir diyaloğumuz var, ama aksilikler de yaşanmıyor değil, bir yabancıyla Türkçe, bir Türkle de İngilizce konuştum gayet saf bir şekilde, sonra European Jazz Club'ı soran bir kadına bir türlü cevap veremeyince üst düzeyden bir iksv görevlisi yanımıza gelip yardımcı oldu saolsun, ama o da çok kibardı ve "aman canım nereden bilecektin ki boşver" dedi=) merdivenlere oturan birini kaldıramadım bir türlü ama bunu da diğer görevliler halledebildi =)
bu akşam ikinci konserimde görevliyim hayran olduğum pianist Kerem Görsev açılışı yapacak heyecanlıyım!
Bu arada şu meşhur Ejderha Dövmeli Kıza başladım gerçekten sürükleyici, bitirince fikirlerimi beyan ederim.
Bu arada İstanbul Modern'de Murat Germen'in fotoğraf sergisi var "Yol" temalı güzeldi baya özellikle ortada 3 m. x 30 cm platform üstündeki Orient Express ve second life karakterleri baya hoş olmuş.
Body Worlds sergisi de ayrı bir şeydi artık göreceğim hiç bir sergi beni şaşırtamayacak bence, 1-1 boyutlarında zürafa ve at vardı ya! 3 yılda tamamlanmış Plastination tekniği kullanarak gerçekten dehşet içinde bırakıyor!! Obez ve normal kilodaki bir insanın yandan vücut kesitleri var ki gerçekten çok değişik resmen adamın kafa derisinin altında bile yağ tabakası var ıyk!
böyle işte şimdilik bu kadar
kalın sağlıcakla..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder