25 Haziran 2010 Cuma

Türk Müşteri v. Diğerleri


tatilden bezdim sanırım! Şuan okuyan çoğu kişinin yüzünde kızgınlıkla karışık bir hayal kırıklığı bir kafası karışmış bi ne diyor bu densiz ifadesi var biliyorum...
ama yıllardır böyle oluyor, hatta eskiden daha kötüydü.Açıklayayım, annem ve babamla tek ortak tatilimiz şubat ayındaki 2 hafta oluyordu bir de denk gelirse bayram tatilleri (ki bunlardan biri mutlaka şubat tatiliyle birleştirilirdi), nisandan itibaren otel açıldığı için annem ve babam ben tatile girsem bile otelden ayrılamazlardı, bende mecburen otelde kalırdım, zaten arkadaşlarım bize gelmeye bayılırdı o yüzden başka yere de gitmezdik. Otel açıldıktan sonraki mayıs ve haziran ayları işkence gibi gelirdi bana. Okulda klimasız iğrenç bir hava bitmek bilmeyen 40 dakikalar ve tabiki son yazılılar ve evde beni bekleyen havuz deniz kum güneş! Gel de konsantre ol olabilirsen! Tabi bu durum üniversiteye geldikten sonra değişti, artık burayı özlemeye başladım uzakta olunca. Ama geldiğimde gene eski hamam eski tas (ki aslında çok yakınımdakiler o kadarda eski düzende devam etmediğini bilir ama neyse bu başka bir yazımın konusu olsun) abimlerinde burada olması duruma biraz baharat katsa da aynı gibi her şey, çoğu arkadaşım staj yapıyor zaten bu yaz o yüzden görüşemiyoruz bende dört gözle İstanbul'a gideyim de İKSV'de çalışayım diye bakıyorum =)
Bu sene bir kez daha "Türk müşteri v. Dİğerleri" farkını anladım, dün gece otel oturmasından geldikten sonra otelde projeksiyonda Aşk-ı Memnu finalini izleyen çekirdek çitleyen o homo sapiens topluluğuyla karşılaşınca! Aynı şoku 2 sene önce yabancı müşterilerin 0.0 bakışları arasında bağlamasında en yanık türküler eşliğinde çiğ köfte yoğuran Türk topluluğunu gördüğümde yaşamıştım. Ve o sene resepsiyonda çalışıyordum ki karşılaştığım sorular/isteklere inanamazsınız. "benim tuvaletim Cif ile temizlenecek", "bu otelde sadece bir havuz mu var"," gece çorbası içmek için uyandırma alabilir miyiz","biz üç aile geldik yanyana üst kat deniz ve havuz gören oda istiyoruz" (ki bizim odaların hiç biri deniz görmüyor öyle bir problem var =] )
sonra en bombası günlük hayatta işe yarayan "mevkii"lerini bize satmaya çalışmaları, sanki bir oda kiralayınca tüm oteli satın almış oluyorlar gibi of kafalarını duvara sürtesim geliyor ki sormayın!özellikle de çocukları, tamam yavrum görmüşsün havuzu güzel, içine neden s*çıyorsun??!! Zaten boğulmaktan kurtardığım onca çocuktan daha önce bahsetmiştim.Ve şuanda gördüm bilardo masasının üstünde masatenisi oynuyor çocuklar of Tanrım!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder