13 Mayıs 2010 Perşembe

tarif, italya, paper...


merhaba dostlar,
sevgili arkadaşım Ati'nin "belli bir süre sonra bloğunu okuduğumda nokta nokta görüyorum" diye uyarlamasına istinaden değiştirdim bloğun şablonunu umarım iyi olmuştur. Gerçi yukarıya koyduğum resim, a clockwork orange'daki alex'i hatırlattı biraz ama, makyajım bir garip neyse belkide sadece ben farkediyorumdur =)
bugün spontane bir şekilde merveşimin yüzüne bakarken ilham aldığım bir tarifi paylaşmak istiyorum sizinle, hazırlaması 7 dk pişmesi 2 yemesi 3 dk ama inanılmaz lezzzzzeetttlliiiii!!! kaşar peyniri tereyağı rendelenir içine tel peynir dilimlenir kekik ve zeytin yağı eklenir dilimlenmiş ekmeklerin üstüne sürülür, mikrodalgaya yarım dk. sürülür ve afiyetle yenir. Eğer kalorisinden korkuyorsanız Star Haber Uğur Dündar'ı açın, o sinirlendikçe ya sinirlenin ya gülün ikiside kalori harcamanıza neden olur veya daha yavaş yemenizi sağlar ;)
bugün staj görüşmem vardı Legambiente adında bir sivil toplum örgütü için. Ana yeri Roma'da yaniiiiiiiii 1 ay kadar çoğunluğun mütabakat sağladığı üzere Avrupa'nın en güzel şehri kabul edilen yerde olacağım, hala inanamıyorum rüya gibiiiiii =)
tabi daha cevap vermediler ama kısa zamanda bana döneceklerini söylediler bakalım ;)
bunun dışında pols paperı bitti yarın ilk draftını hocaya vereceğim bakalım nasıl bulacak, sabrişe karşı yüzüm ak olur umarım o kağıdı okuduktan sonra =)
cumartesi günü Bilgi Üni. de BGD standında görev yapacağım sanırım bakalım
cumartesi günü de istanbul 2010 kültür başkenti etkinlikleri kapsamında sivil toplum veörgütlenme alanında kapasite geliştirme eğitimi olacak ona da başvurdum.
Of ne çok şey var, daha İtalyanca öğrenmek gitmeden önce =P
bugünlük bu kadar uykum geldiii

2 yorum:

  1. Arka planı değiştirdiğin iyi olmuş nokta nokta görme olayından ben de rahatsızdım.

    YanıtlaSil
  2. ne mutlu bana o zaman sizlerin gözlerini yormuyorum artık ^^

    YanıtlaSil